E-marketing

Działając w obszarze E-marketingu, wykorzystujemy dostępne w sieci narzędzia do promocji i zwiększania sprzedaży produktów i usług. Dzięki marketingowi internetowemu realizujemy trzy podstawowe cele, w tym:

  • Budowanie świadomości istnienia firmy, jej oferty produktowej, świadczonych przez nią usług, a także kierowanie oferty do potencjalnych klientów poprzez firmową stronę internetową,
  • Wykorzystywanie odpowiednich narzędzi w celu mobilizacji użytkowników sieci do częstych i cyklicznych odwiedzin promowanej strony internetowej,
  • Dążenie do maksymalizacji poziomu sprzedaży on-line.

Dzięki wykorzystaniu narzędzi e-marketingowych, firma może osiągnąć szereg korzyści. Marketing internetowy pozwala m.in. na ekspansję na nowe rynki zbytu, obniżenie kosztów dotarcia do klienta i obsługi jego zamówień. Jest to również doskonały sposób na udostępnienie klientom nowych kanałów komunikacji i poprawienie jakości przepływu informacji.

Umiejętne wykorzystanie narzędzi e-marketingu pozwala na zwiększenie poziomu przychodów i jednoczesne obniżenie kosztów.

E-marketing w naszej firmie to następujące działania:

    • Projektowanie, realizacja i obsługa serwisów internetowych w tym m.in.: strony firmowe, strony produktowe, portale sprzedażowe, serwisy informacyjne, wizerunkowe oraz serwisy korporacyjne,
    • Dedykowane platformy do zarządzania treścią CMS (Content Management System),
    • Pozycjonowanie strony www na kluczowe frazy adekwatne do branży, w jakiej działa przedsiębiorstwo oraz specyfiki oferowanych produktów i świadczonych usług,
    • Audyt oraz badanie użyteczności witryn warz z generowaniem kompleksowych raportów,
    • Promocja serwisów w wyszukiwarkach internetowych z wykorzystaniem SEO i SEM, AdWords, AdSense, e-mail marketing,
    • Przygotowywanie strategii obecności w sieci,
    • SEO Copywriting,
    • Budowanie społeczności wokół marki/produktu (social media, Facebook, marketing rekomendacji, akcje angażujące internautów, YouTube marketing,
    • Reklama internetowa w oparciu m.in. o takie narzędzia jak: artykuły sponsorowane, boksy reklamowe, bannery, kanały RSS, elementy marketingu wirusowego,
    • Prezentacje multimedialne,
    • Doradztwo w zakresie e-marketingu i e-biznesu.